Wednesday

Tuesday: BBQ festen hos Clem var galet rolig och den behövdes verkligen efter den stressiga dagen på jobbet! Dock tror jag inte all alkohol vi drack behövdes då jag lyckades bli en aning för full igen bra Ned!
Clem bodde en timme ifrån mig så när jag väl var hemma sov jag bara tre timmar och såklart kom jag alldeles för sent till jobbet inte bra.

Kände då att jag verkligen var tvugen att göra något riktigt bra ifrån mig och jag är verkligen stolt över mig själv som lyckades sälja hela tre KM cards vilket är överdrivet bra chefen själv var typ chockad!
Efter jobbet kom Angela som nyligen flyttat från Sthlm hit och vi drog till yo sushi och käckade!

Wednesday: Saiko vädret idag har verkligen tagit pris! Första har det regnat som fan sedan blev det soligt och regn igen och nu är det varken sol eller regn!
Är det inte typiskt att just det året jag flyttar till London ska Sverige ha en kanon sommar suck.

idag är jag i alla fall ledig vilket har vart rå skönt då jag bara legat i sängen, duschat, målat naglarna, noppat ögonbrynen ja helt enkelt haft en "jag" dag!
Om någon timme kommer Angela och Carla hit och då ska vi förfesta för ikväll blir det utgång på Jalosue med resten av brudarna som vi ska möta på stan!
Är ledig imorgon också så det gäller att passa på när man är ledig två dagar efter varann eller vad säger ni mina vänner? Nej nu ska jag förtsätta lyssna på hög musik och måla naglarna, tatah!

Från BBQ i måndags:





På väg till Clem med Anastazia



Peace brotha!



Här borde nog jag slutat dricka..



Party



Ladies



Sötnosar



Dont even ask..



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0