Wednesday

Kan det bli torsdag nu!
Imorgon kommer min otroligt saknade Tam och sedan är det planerat för en fet utgång med tjejerna samma kväll så nu vill jag bara att denna dag ska vara slut!

Nu är det bara tre veckor kvar tills jag säger upp mig och sedan är jag snart hemma! Kan jag sluta längta? Absolut inte!
Just nu vill jag att tiden ska gå as snabbt samtidigt som det nu gäller att ta vara på den tiden jag har!

Igår var jag ledig vilket verkligen var lägligt då jag var helt slut efter 6 dagars jobb så det enda jag gjorde igår var att ligga i sängen, duscha, måla naglarna och fortsätta mitt maraton på keeping up with the kardashians.
Ibland kan det faktiskt vara skönt att bara ligga i sängen en del utan att egentligen göra ett dugg!

Sitter lite smått och tittar på utomlandsresor då jag iår inte har kunnat bada en enda gång?! Hunnit sola har man ju några gånger i hyde park, men inte en enda gång har jag badat så innan detta år är slut skulle det inte sitta helt fel med en utomlandsresa!
Dags att komma tillbaka till verkligheten som nu innehåller jobb om någon timme så, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0