Wednesday

Tjena Helena!
Vilken dag. Idag när jag vaknade var jag en aning kluven då jag hade en audition för en film som kommer sändas på bio, men såklart ville jag hellre fega då jag aldrig vart på en acting audition förr, men i sista minuten gick jag upp och satte på mig kläder och smink!
Bra Ned!

Sedan var det bara att skynda sig till jobbet och vad händer på vägen jo mina skor går sönder! Hela jävla klacken går av!
Så det var bara att åka hem och byta kaos var förnamnet, men till slut kom jag till jobbet och efter en lång dag som avslutades på en bar med Lucy & Clem är jag nu hemma och tar det lungt med Elin!

Imorgon jobbar jag och sedan har jag Luc, Clem och hennes syster planerat förfest och utgång så dags att få sig en rejäl beauty sleep, tatah!



Snart ska frugan och jag stå där på VMA:s.. snart så


Kommentarer
Postat av: Katta

Tack babe!!:) Kul att du varit på audition, kör på bah:D <3 <3 <3

2010-07-09 @ 17:31:50
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0