Monday

Mitt liv var verkligen så mycket billigare utan Karen millen!
Helvete vad jag är kär i Karens kläder, skor, väskor ja you name it!
Nu är det dessutom dags att håll i plånboken för denna månad börja alla affärer sina sommar rensningar vilket betyder hejdå min första lön som verkligen är efterlängtad dock en aning farlig!

Som stylist på jobbet gäller det att hela tiden uppdatera mig med senaste modet, vad som kommer bli mode och vad kunderna är ute efter! Sitter nu och pluggar lite Karen millen och mode efter jobbet och hittade sjukt mycket kändisar som använder Karen Millen bland annat Nicole Scherzinge och Eva Longoria, kul!

Nej idag är jag en aning sliten då det blev mycket på jobbet och från och med nu till slutet av juni kommer det bli galet mycket att göra. Däremot fick jag höra världens bästa nyheter då jag snart kommer få besök av inga mindre än mr pojkvän, Karin & Julio!
Kan Ned vara lyckligare? Absolut inte! Nu vill jag bara att veckan springer ifatt mig så jag snart får ha min älsklingar nära!
Dags för gossip sedan jobb imorgon, tatah!

Hur mina vänner, hur ska jag hålla i plånboken när dessa frestelser finns runt hörnet och väntar på att komma med hem?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0