Monday

Ny vecka och denna vecka ska jag inviga med no stress och bekymmer!
Idag kändes det riktigt bra att komma till jobbet och tur att mina favorit tjejer jobbade så man kom igång extra mycket. Dessutom längtar jag sönder mig tills på onsdag då mina änglar kommer!

Tur med vädret idag också då det var 23 grader, men måste dock vara lite bitter och säga att det var attans typiskt att jag jobbade just idag när det var fint väder däremot fick jag iallafall njuta av det på vägen hem!
Enligt nyheterna ska det bli över 25 grader denna vecka så bara att hålla tummar och tår!

Nu sitter jag här och kollar på vad som ska klickas hem från river island då jag äntligen får min lön snart medan jag snackar med Johan som kom till London idag. Elins blivande arbetskamrat som ska bo här någon dag. Nej dags att vara social sedan dags för gossip, sömn och jobb imorgon, tatah!


Bjuder på Nicklas andra bilder av dear London..




Bartender Ned



city



Camden



Oxford street


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0