Saturday

What a night!
Igår var en riktigt bra dag måste jag säga!
Dagen började med att jag fick se mitt kontrakt så nu är jag Style advisor och den meriten är jag väldigt stolt över. Sedan ville chefen snacka med mig och ni vet själva även om man inte gjort något blir man alltid så attans nervös när chefen vill tala!

I vilket fall fick jag höra världigt goda nyheter som verkligen fick mig på gott humör!
Hon har nominerat mig jag för most stylish brand ambassador för Karen Millen vilket innebär att jag tävlar mot andra tjejer om vem som har bäst stil för Karen Millen London och vinnaren får sin bild presenterad i Karen Millens tidning! Håll nu tummar och tår!

Mot kvällen fick jag mess av Stephany som nu är i London för några dagar så vi startade kvällen med förfest hos mig med Nicklas och sedan utgång på Heaven med Simon som vi skulle möta upp i Soho!
Galet rolig kväll mina vänner!

Nu har jag vaknat upp efter att snackat med Ami och ska snart hoppa in i duschen, äta och sedan dra till Steff och Nickes hostel där vi ska förfesta och sedan blir det rond 2 ikväll på Camden och i kända Coco!
Ha en bra lördag, tatah!



Baby Glen



Jag & Nicklas



Steff!



Redo för Heaven!



Mannen bakom kameran



on way



Tuk tuk a la London



Crazyness at heaven



Nicke fick vänner!



S & S



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0