Saturday

Nu kör vi mina vänner det är ju för sjutton lördag?! Eller inte..
Jag har äntligen blivit av med feber och mår mycket bättre så vågar inte gå ut och prata ikväll och bli värre för imorgon är det back to work vilket jag verkligen ser fram emot måste jag säga!

Har nu bott i min säng i två dagar och det räcker verkligen för min del som börjar bli sjukt rastlös!
Bra att jag mår bättre då jag verkligen vill vara på topp i veckan och den kommande helgen för som ni vet kommer mr pojkvän, Karin & Julio hit om 4 hela dagar och dessutom är det ju midsommar snart!

Har dessa två dagar inte alls gjort något förutom vilat och sovit och då är det lätt att man blir på dåligt humör speciellt när jag knappt träffat någon så kännt mig väldigt ensam, men fy vad gulliga tjejerna jag lärt känna här är! Hade inte Katya och Bee hållt mig i sällskap i luren hade jag nog börjat prata med väggarna!

Dags att samla mina krafter för imorgon gäller working 9 to 5, tatah!




Dessa brudar är anledningen till varför jag vill jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0