Saturday

Im back! Okej inte i Sverige utan tillbaka här i bloggen!
Har haft det galet sedan mr pojkvän, Karin och Julio kom så ska försöka sammanfatta vad vi haft för oss:

Wednesday: Hade ledigt från jobbet och det hade även Lucy så vi drog till oxford där jag lyckades kära ner mig i ett par skor som hängde med hem och sedan var det bara att ligga i hyde park och slappa i den fina vädret med hennes killkompis Ben!
Vid 6 tiden drog jag hem och fixade mig lite och sedan kom mina älsklingar hit!
Hungriga som vi var drog vi till en amerikansk restaurang och sedan körde vi pub och sömn!

Thursday: Nu har rean på Karen millen satt igång och fy helvete vad jag inte kan se skillnad på vissa kunder och djur! Folk är som galna här när det är rean rena djungeln!
Efter jobbet kom mr pojkvän och co och hämtade mig så drog vi och drack lite på en bar, shoppade på oxford och sedan avslutade vi kvällen med vattenpipa (ami du var saknad)!

Friday: Efter 4 timmars sömn var det bara att gå upp klockan sju och jobba till fyra, men hade en bakfull Clem som var i samma tillstånd så det var bara att skratta bort dagen på jobbet!
Drog och mötte upp mr pojkvän och co på en bar där dem satt och kollade på fotbollen. Mer shopping och sedan en spontan utgång på picadilly, soho!
Galen klubb och sjukt rolig kväll!

Idag: Vaknade för inte så länge sedan och ska snart hoppa in i duschen!
Lite bakfull, men det är kanon väder ute så ingen bakfylla kan stoppa mig inte! Idag är det midsommars fest i hyde park för alla svenskar så kanske blir ett besök där, men idag har vi planerat Harrods, shopping, London eye, big ben och utgång!
Dags att fixa mig nu och njuta av mitt underbara sällskap, tatah!




Lucy!



Ned!



Smile!



A la turist pose!



Ned & Luc



Hyde Park


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0