Sunday

Back to work!
Skönt att äntligen kunna jobba då jag mot slutet blev så rastlös att jag började räkna mina tår plus Elins!
Idag gick jobbet bra och skönt att träffa mina tjejer plus vi har fått fem nya så dags att ta hand om dem som dem andra gjorde med mig när jag var ny. Ska man bossa lite nu när man inte längre är ny själv haha

Efter jobbet drog jag och Bee och åt MC och sedan körde hon hem mig. Väl hemma väntade mig en mindre roligt överraskning!
Varken internet eller lampa i rummet funkade och jag som precis kommit hem från jobbet orkade verkligen inte bry mig så drog till grannarna som jag kom på att jag inte skrivit om. Vi har fått nya flatmates två tjejer, ett par och en kille och dem två tjejerna drog jag och snackade med lite för att fördriva tiden. Allmänt är alla som flyttat in här jätte trevliga och snart ska vi alla försöka styra upp röj!

Sedan satt jag i mörker och försökte spela sims som tro det eller ej inte alls var roligt att spela och harpan som jag inte ens vet hur man spelar.
Efter några timmar orkade jag inte och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt stolt över mig själv för jag lyckades gå ner och fixa sladdarna och se till att internet funkade igen!

Nu sitter jag här med Elin och känner hur jag snart somnar med datorn på benen, tatah!




Kom på att jag fortfarande inte visat bilder på rummet så ska ta lite kort när det är städat, men här är ett kort som Nicklas tagit och gjort om då han är fotograf, men vad som är fint med detta behöver ni inte fråga mig då jag själv undrar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0