Sunday

Should i stay or should i go?
Idag har det gått 5 veckor sedan jag kom ut ur planet och fick se att jag faktiskt tog tag i en dröm som jag hade som elvaåring!

Dem senaste två veckorna har dock gjort mig så ledsen att jag nästan glömt att jag befinner mig i London och att jag bara kan hugga in!
Pratade med Linda i tel idag och fick lätta på hjärtat lite och även om detta har tagit på all min kraft så har jag insett att jag tål mycket! Jag kan om jag vill!

Vi pratade även om lilla uppsala och Sverige och hon lät precis som jag innan jag kom hit. Alla vill ju lämna Sverige och speciellt uppsala, men vet ni vad mina vänner?
Jag saknar uppsala och Sverige som fan! Vet ni vilket mysigt Land vi lever (inte för tillfället) i!
Sverige är helt underbart, men såklart jobbmöjligheter måste förbättras och lite varmare hade inte skadat annars har jag verkligen lärt mig att uppskatta Sverige som fan och längtar tills jag får ta semester och komma och hälsa på!

Imorgon tror jag iaf att min depp tid är över då jag ska göra en sak som jag aldrig trodde jag skulle göra och imorgon sitter jag längre inte i denna säng!
Jag är en aning nervös och detta är som sagt inget jag gjort förr så får hoppas på det bästa och mina vänner nu kan ni börja boka för Ned ska nu flytta!

Fick mens igår så är extre känslig och denna dag är en sådan dag jag saknar hem extra mycket och dagar som dessa kommer nog bara att komma och gå under tiden jag är här! 
Jobbade idag och även idag var ac ur funktion på jobbet så nu vill jag bara decka och imorgon vill jag börja leva "mitt Lodon liv." Det liv jag kom hit för som nu stått still alldeles för länge!
Även fast jag är ganska nere och känner mig ensam finns det något här ute som håller mitt hopp uppe och även fast jag saknar hem så vet jag att när jag sedan kommer hem ska jag allt ta igen tiden jag vart borta!



B grattis till studenten nu får du allt ta dig till London efter 19 års skola!


Kommentarer
Postat av: van Semyan

EWWW KUNDE DU INTE TAGIT EN FIN STUDENTBILD ISTÄLLET FÖR DENNA KHARA BILD?! :) FYFAN HUR JAG SÅG UT!!

2010-06-09 @ 01:21:35
URL: http://twitter.com/vanSemyan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0