Thursday

Minns ni när jag sa att jag snart sitter i en annan säng! Check!
Jag har nu flyttat och igår spenderades min första natt här med min nya rumskompis Elin!
Innan vi började packa upp och storstäda drog vi och käckade på restaurang som Elin bjöd mig på som en liten inflyttningspresent. Jätte trevligt att sitta ner och snacka då vi som sagt inte alls känner varann, men som det ser ut nu ser jag fram emot mitt nya liv här i London och i vårt rum med Elin!

Idag var jag på jobbet och idag vad det verkligen press på alla. Idag var alla våra högsta chefer inne för att kolla så att allt går som det ska vilket dem då och då bestämer sig för att göra och det var verkligen sjukt kul att se hur folk spenderat timmar framför spegeln vilket inte alls annars görs. Klackarna på istället för pumpsen, lockat hår istället för en boll på huvudet ja allt var extra stylat!
Alla satt verkligen och små flinade på morgonmötet då vi alla visste varför vi satsa som vi gjort!

Jag är ju inte längre sales assistant utan jag är style advisor vilket är roligt, men ännu svårare då du som stylist alltid måste vara på topp och oftast se vad kunden vill ha innan dem nämner det, men jag lär mig snabbt!
Idag lyckades jag dessutom göra ett riktigt bra intryck på Karen millens ägares fru. Hon kom in som vilken random kund som helst och jag som vanligt körde på med full fart och efter att hon gått kom chefen och berättade att jag gjort ett väldigt bra intryck på henne! Kul att ens hårda jobb resulterar i gott!

Nu är jag sjukt trött då det bara blev fyra timmars sömn inatt efter att jag och Elin drog och hänga hos en av hennes kompis i samma område, men jag klagar inte då jag som tur har sovmorgon imorgon!
Dags att skypa med älsklingen och sedan sussa, tatah!

Soft safari trouser
Jag är som galen i Karen Millens safari kollektion och efter klänningen som jag köpte kom dessa underbara harem byxor och jag som är väldigt svag för harem byxor kunde inte låta bli!



Dessutom har jag länge vart ute efter denna söta väska som nu äntligen hör hemma här hos mamma Ned!


Kommentarer
Postat av: saaam

duktig du är nedchoss

2010-06-11 @ 19:20:25
Postat av: Ned!

Merci khoskele!

2010-06-12 @ 15:44:24
URL: http://nedved.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0