Tuesday

London oh London!
Kommer nog alltid vara kär i England, men vet ni vad jag under denna månad och en vecka insett!? Jag älskar Sverige och lilla uppsala!
Man innser verkligen vad man hade när man väl förlorar det vilket för min del är helt underbart då jag alltid klagade, men nu uppskattas allt med Sverige och uppsala!

Jag tror inte direkt mitt resande kommer ta slut när jag kommer hem för har fortfarande hela världen framför mig, men däremot ser jag mig själv inte bo någon annanstans än i kära Sverige och uppsala just nu!
Alla ni som satt och klagade med mig om hur tråkigt det är där hemma och hur stilla allt står! Allt har sina för och nackdeler så uppskatta det ni har för Sverige är ett underbart land!

Ska nu hoppa upp och fixa mig för börjar jobbet snart!
Min flytt flyttades fram nu två dagar då jag har lite att göra här innan jag kan flytta helt så kan lika gärna berätta vad som är så speciellt med denna flytt!
Det är nämligen så att jag ska flytta in i ett hus där det bor typ 9 personer och dela rum med en tjej jag träffat en gång! Snacka om a la college!

Hur detta går har jag ingen anning om, men sen jag inte ska bo här hela livet så gäller det väl att verkligen göra saker man annars kanske inte skulle riktigt gjort eller vad säger ni?

 



Denna söta var tvungen att joina med hem!



Harembyxor med nitar, klänning med puff armar och en somrig bh!



Kommentarer
Postat av: saaaam

didi goftam bishoor haha.. komsi komsi hem. du har bevisat att du har blivit en människa nu (försök och behålla det dock när du kommer hem,skulle uppskattas av alla i din omgivning) haha........puss

2010-06-10 @ 18:17:09
Postat av: Ned!

Haha mozaghraf movazebe dahanet bash haa! Ska verkligen behålla det, men med dig Sam kommer jag alltid känna mig extra bekväm!! Ses snart jon joni!

2010-06-10 @ 23:00:28
URL: http://nedved.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0