Tuesday

Hur fan blir man av med en drygt jobbig förkylning som bara varat i en dag?!
Jag har verkligen inte tid med att vara förkyld nu, men tyvär ser det inte alls ljust ut för min del. Imorse mådde jag jätte bra, men ju mer timmarna gick ju värre blev det och nu sitter jag här med en väldigt ovälkommen förkylning!

På tal om imorse. När jag kom till jobbet möts jag av 8 bodyguards utanför och inne på Karen Millen och utanför står det även 8 snygga bilar!
Kommer in och får höra att vi tydligen har kungligt besök då kungen och drottningen av ett land som jag inte minns är på besök. Ballt om jag får säga det själv!

Sedan var det attans mycket att göra och kunderna idag kunde inte tagit mer kraft!
Blev så sliten att jag lyckades somna på lunchen, men tur att söta Ferri hade hämtat tårta till alla!
Nej vad jag nu behöver är mat, gossip och sömn för imorgon innan jobbet måste jag fixa national insurance vilket är ett nummer man får här i London för att sedan kunna skatta istället för att identifieras med sitt person nummer. Drygt om ni frågar mig då man måste sitta och svara på massor av frågor, men dags att få det överstökat!
Gossip och maten väntar, tatah!




Exakt så här känner jag mig just nu!


Kommentarer
Postat av: saaaaaam

hahahaha den där bilden måste vara bland dom bästa bilderna jag någonsin har tagit. så jävla bra på så många olika sätt. helt enkelt en klassiker. men du , sup så blir du frisk (du vet att det funkar!) Team Booze. pösss

2010-06-16 @ 15:41:28
Postat av: Ned!

Hahah måste faktiskt hålla med! Samy exakt det jag tänkte göra, men jobbar ju så kanske inte så hett att komma bakfull och du vet ju själv antigen blir jag frisk ELLER värre! Vågar typ ej ta det chansen! Du, jag kommer hem ganska snart och då är det dags för dig och mig att ta BJ och uppsala med storm! Boss!

2010-06-17 @ 00:27:15
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0