Tuesday

Nu räcker det med tråk Ned eller vad säger vi?! Från och med ska kameran med och perfekt att börja nu då mr pojkvän och co kommer imorgon!
Idag var det kaos på jobbet då vi imorgon har rean och vi är bland få butiker som väntat då nästan alla butiker redan satt ut rea varorna!

På oxford street är det verkligen lång ifrån tomt och som man säger om New york att det aldrig sover gäller även London!
Äntligen är jag lite ledig och ska passa på att turista, sola och njuta av London för att inte glömma shoppa!

Nu ska jag ta det lungt och slappa lite framför dator sedan ska jag upp ganska tidigt då jag och Lucy tänkte dra och sola i hyde park och sedan kommer mina älskligar!
Idag var det sjukt fint väder över 25 grader och tur att jag hann fika med tjejerna på starbucks en timme på lunchen för detta väder vill man inte missa!

Som sagt dags att ta med kameran och visa lite mer av mitt London liv, tatah!




Älsklings starbucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0