Tuesday

What a rainy London day!
Idag är jag ledig och såklart ska det regna just den dagen jag är ledig. Hela veckan har det vart soligt, men självklart inte idag!

Tyvär har det skett en del tråkigheter den senaste veckan som jag heller inte vill dela med på bloggen så har inte alls mått bra, men skönt att jag då har haft jobbet att gå till då jag lämnar det privata och får annat att tänka på när jag jobbar!

Just nu letar jag för fullt efter boende och så snabbt jag hittat det vet jag att jag kommer må mycket bättre!
Vaknade kl tio idag och redan klockan elva begav jag mig på min första visning som inte direkt gick som önskat, men fick mig iallafall ett hum om hur visningar går till då detta var den första visningen jag var på alldeles själv!
Måste faktiskt ge mig själv e stor applåd som för det första hittade dit då det låg en timme härifrån och för det andra för att jag sedan hittade hem!

Efter visningen begav jag mig till svenska kyrkan som nog alla svenskar som bott i London känner till!
Där har dem en anslagstavla som man kan hitta lite allt möjligt på och passade därför på att dra dit och kolla om jag kunde hittat någon annons om boende vilket jag gjorde och senare idag har jag en till visning att gå på!

På väg till svenska kyrkan gick jag förbi Londons arab town och Ami du var verkligen saknad! Det enda man såg var araber och vattenpippor! Kändes som att man lämnat London och var i Saudiarabien eller nått!
Dags för vila och sedan en till visning, tatah!



Lilla chiuauan Ned börjar hitta i London ordentligt nu!


Kommentarer
Postat av: am0ra

du e också saknad älskling försööööööök o hitta så snabbt så möjligt .ja o du vet varför så blir det en lättnad du har jobb o kan london utan till mashallah duktig som du e! du har inte mkt kvar. sen vet du vad du ska behålla och vad du verkligen ska lämna bakom dig för gott!men de hade du aldrig vetat innan men nu vet du . love u tolooo

2010-06-02 @ 09:11:08
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: saaaaaam

den där bilden ger mig rysningar så fort jag ser den. alltså förstå ifall du styrde världen!? nej allt händer verkligen för en anledning lol

2010-06-02 @ 19:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0