Monday

Yey nu är soffan och soffbordet på plats och äntligen slipper vi sitta, äta och bara ha sovrummet att vara på!
Sandra och jag försökte ge det en chans att montera ihop skiten, men det skulle ju vara bara om vi ens kunde få soffan på golvet så får helt enkelt vänta på att grabbarna ska komma hem!

Pratade med Arshii igår om tatueringar då hon funderar på att tatuera sig och fan vad jag nu är sugen på att göra min andra tatuering då det snart har gått 1 år sedan jag gjorde min!
Har en del ideer och om allt går som det ska tror jag nog att det kommer bli en andra tatuering till sommar!

Som barn har jag alltid velat ha tatueringar och minns när jag var yngre hur jag alltid tjattade på mamma att jag ville ha en hel tatuerad kille och det förklara ju saken varför jag är galen i Travis Barker.
Vad det blir denna gång får vi se..Tatah!



Hur kan man inte dregla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0