Monday


Home sweet home, men dock vilken attans dryg resa!
För en gång skull ville jag vara tidig och ni som känner mig vet ju vilken tidsoptimist jag är så jag vaknade elva även fast jag och Tam la oss väldigt sent kvällen innan.
Tog bussen så jag var 40 min före min tåg tid och väl inne på tåget efter den dryga väntan får jag reda på att det är något krångel med spåren så tåget började inte rulla fören 30 min senare.

Det är ju två byten så fick vänta ytterligare en halvtimme på bussen som efter en jorden runt resa tog mig hem till utown!
Hade en riktig flum dag med mr pojkvän som jag drog med till bland annat buttericks och nu kan man ju inte sluta längta efter Halloween även fast det är ett bra tag kvar!

Ligger och myser med min fluffrumpa och innan satt vi och kollade på sista avsnittet av Jersey Shore med Julio.
Helvete vad sorligt måste jag få tillägna då man nästan vant sig vid alla och nu är det slut!
Håller verkligen tummar och tår för att en säsong två ska komma vilket rykten säger!
Dags att mysa mer, tatah!


Scarry man!



Texas girl!


Kommentarer
Postat av: Katta

HAHAHA UNDERBART:D

2010-04-01 @ 00:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0