Saturday

Ibland finns det inget bättre än att bara ligga i sängen och stirra rakt upp i taket efter en lång dag!
Idag har jag haft det jätte mysigt då jag vart och shoppat på kista och täby centrum och såklart avslutades dagen på stockholms bästa persiska restaurang!

Igår blev det utgång för mig och Sam och kvällen började först hemma hos Tom och sedan drog vi till en av Sams kompisar som bodde i princip 5 min ifrån BJ vilket var väldigt skönt då smarte jag tog på mig öppna skor innan jag rusade ut!

Trevligt folk på förfesten och väl inne på BJ träffade jag Sandra och gamla klasskompisar igen. Hade alltså en väldigt trevlig kväll och ett stort plus är att jag även slapp den hemska vin bakfyllan imorse!
Nu ska jag ligga och mysa med mr pojkvän till någon film! Ha en nice lördag, tatah!
 



mums..



Nu är både magen nöjd och jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0