Thursday


Jag är offeciellt besatt av Jersey Shore mina vänner!
Den serien knäcker och jag och mr pojkvän kan bara inte få nog!
Igår mot kvällen kom Julio hit och istället för att ha en filmkväll fick vi även honom att bli besatt så nu tittar vi om på säsongen och vi har bara 4 avsnitt kvar! HELP!
Sorligt nog bangar jag inte på att se den en tredje gång så någon mer som inte sett: Välkommen till vår soffa!

En av mina vänner som bor i Malmö berättade om deras fina väder idag, men vårt väder idag är inte i närheten av fint. Grått och deppigt! 
Å andra sidan posetivt för min del då jag fortfarande är förkyld så nu kan jag vila upp mig ordentligt då jag vill börja gymman och förbereda mig för helgens planer!

Dags att städa och packa upp tvätten. Välkomna houswfie Ned och sedan mot kväll vänta tills Julio kommer för en Jersey Shore kväll, tatah! 




Kommentarer
Postat av: Katta

Vart in och lyssnat på dig nu:D Vi måste bara se den där serien ihop sen!!haha love love och åter love!!

2010-03-26 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0