Tuesday

Så mycket sol, men ändå så mycket snö när hade snön tänkt att lämna oss för "gott"?
Ska ta och hoppa in i duschen och sedan kommer Arshi hit.
Igår satt vi och kollade biljetter så nu har vi ett datum satt på när vi åker och vi har även kollat boende så nu har vi lite att göra innan vi drar!

Satt och fönster solade igår med Ami medan jag målade min första tavla efter flera år och tror jag ska börja måla lite oftare inte bara för att det är kul utan för att jag vart väldigt nöjd!
Ikväll ska jag äntligen få umgås lite med mr pojkvän som jag denna vecka kanske sett 1 timme om dagen då han jobbat riktigt mycket och för oss som bor ihop är det extremt lite!
Nej duschen väntar, tatah! 




Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Arshii

affarin gozo ;)

2010-03-17 @ 17:13:16
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0