Tuesday


Tillfälighet är aldrig bra. Det är en bra lösning för just tillfället, men sedan går allting tillbaka till det gamla.
På senaste tiden har jag använt mycket av en tillfällig lösning till allt, men nu är lösningarna liksom slut.
Vill jag verkligen detta eller vad är det jag egentligen vill?

Inget ställe är bättre än ens hem och det är verkligen så sant. Borta bra, men hemma bäst!
Är hemma nu hos familjen för att just sitta här där jag är som bekvämast och rensa mina tankar för idag hände något som fick mig verkligen att tänka i andra banor. 

Däremot vet jag inte vad jag ska göra med alla dessa funderingar. En sak är säkert och det är att jag inte längre vill lägga dem på hyllan, men vet inte heller om det är tid för dem att verkställas än.

Ska jag våga riskera allt nu när det är som det är eller ska jag ge det ytterligare än chans innan jag far iväg.
Ånger, missbelåtenhet med sig och besvikelse är inget jag vill känna.
Jag vet dock att om man inte vågar ta risker kommer man aldrig få reda på vad som kunde skett båda posetivt och negativt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0