Tuesday

Oh vad jag aldrig får nog av inredning och mödelhus!
Detta har jag nog ärvt av mamma som också är väldigt förtjust av inredning. Idag var iallafall mamma och jag och tittade på lite möbler då även mamma ska göra om där hemma.
Ibland finns det inget bättre än att umgås med sin mamma ta vara på det mina vänner!

Sedan kom jag hem och umgicks med Ami som verkar ha lite planer för oss till på fredag dock vägrar hon säga något till mig?! Ja ni det är min granne Ami det!

Igår såg vi första rec filmen och fan vad den var grym! Gillar man 28 days later filmerna kommer man även gilla rec filmerna! Dock hann vi aldrig se på tvåan så idag såg vi den och öven den var rikitigt bra!
Nu sittar jag här och bloggar medan Karin, mr pojkvän och Julio sitter och är helt inne i en diskution och nu börjar dem prata om hur människan kom till världen och fy vad dem spårat!
Sådana tillfällen jag tackar Gud för nätet, tatah!




Kommentarer
Postat av: Katrin

HEMMA :D vill du ses imorgon?? Vi rings PUSS

2010-03-03 @ 18:22:56
Postat av: Ned

Bra gumman! jo men det kanske vi kan vi hörs imorgon och pratar mer puss

2010-03-03 @ 20:07:02
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0