Wednesday

Guten tag!
Nu vill jag verkligen härifrån! Vädret bara drar ner än och det blir dessvärre bara värre och värre.
Exakt vid den här tiden förra året hade jag ju flyttat hem till Sverige från mitt älskade andra hem Manchester och minns att vid den här tiden gick jag runt i tshirt där!
Hur ska jag klara mig i detta väder?

Väntar på att Ash ska fixa lite grejer och som sagt går allt som planerat är vi borta från detta ettag!
Längtar som fan även om detta verkligen kommer vara något helt nytt för oss och en enorm förändring så tror jag nog att detta kommer gå bra inte sant ashi?

Jag sa ju sist ungefär vi den här tiden förra året att nu när jag är ung och inte har något att förlora ska jag se mer av världen och det håller jag fast vid!
Universitet får vänta lite för här ska det resas och sjungas!

Nu sitter jag här med Ami och kollat precis klart på efterlyst och fy vad mycket hemskheter som sker i lilla Sverige. Ta vara på livet mina vänner, tatah!


Förra året i Manchester och jag vill verkligen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Det kommer bli dunder ! ;D

2010-03-04 @ 19:43:32
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0