Friday

Min första dag på jobbet gav mig verkligen ett leende på vägen hem och för första gången på länge kan jag säga att jag älskar mitt liv!
Det var verkligen länge sedan jag kände att mitt liv gick uppåt  och att jag kunde vara stolt över mig själv så tack gud för nu mår jag riktigt bra!

Personalen är jätte snälla och har redan hittat ett par som jag klickar med! Idag skulle en del av dem ut och festa och undrade om jag ville med, men efter 9 timmars pass var jag ganska sliten och med tanke på att jag jobbar imorgon kan jag lika gärna hålla mig till saturday!

Ikväll blev det istället en myspys kväll här hemma med "familjen" som jag nu kallar dem och min kusin. Det är så kul att prata med honom för tio åringar tänker ju på ett annat sätt och en sak som fick mig på gott skratt var att en av hans bästa kompisar tror att han har en chans på mig så nästa gång ska jag ge ungen en puss på kinden!
Nej nu ska jag sova innan jag svimmar och sedan blir det jobb på dagen för min del och orkar jag blir det party mot kvällen, tatah!




Kusin Dani!



Flum



Ned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0