Friday

Uppleva en galen och spårad kväll då man kommer hem vid sju tiden i London: Check!
Kvällen började med att jag mötte upp Simon som är en gammal bekant som är jätte bra kompis med Ami och vi har setts några gånger då vi alla var yngre så nu hade vi en del att snacka om!

Vi drog till Soho och där satte vi igång och började dricka och såklart drack båda jag och Simon på tom mage vilket resulterade i en crazy fylla!
Lyckades träffa ett par britter som satt i samma hörn som oss så satt vi alla och sjöng och njöt av det härliga vädret som vi hade igår! Hela 21 grader på kvällen!

Sedan blev det utgång på gay village här och helvete vilken klubb vi var på! Det där var verkligen något nytt mina vänner det är allt jag kan säga!
Lyckades såklart ramla och till och med vingla framför vakten så det var attans tur för mig att jag ens kom in och efter festandet blev det fyllemat på mc.
Klockan 7 på morgonen var jag sedan hemma helt slut och deckade tills jag sedan klockan elva var tvugen att gå upp och jobba!

Bakfyllan idag var inte att skoja med så idag på jobbet var jag verkligen helt borta vilket hela personalen märkte då dem knappt fick någon kontakt med mig!
Nej nu kan jag knappt sitta är så sjukt trött och sliten, men hann i alla fall möta upp tjejerna i Hyde park för lite mys efter jobbet och nu äntligen har jag min efterlängtade helg framför mig för imorgon mina vänner kommer jag vara överlycklig, men varför får ni läsa imorgon natti natt och tatah!




Ned!



Britterna vi satt och sjöng med!



Sa någon peace?



Hu?



Jag och gayen som såg ut som en look alike Darin



Den galna showen!



Britterna part två som låtsas om att vi inte tar kort och såklart alla förutom jag!



Två gay modeller!



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: ida

Ser ut som att simon har stora tuttar på sista bilden :)

2010-05-22 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0