Friday

Helg already?!
Snacka om att tiden går snabbt när man jobbar vilket egentligen är prefekt för mig för då får jag snart igen träffa min extremt saknade fluffrumpa!
Det har imorgon gått en vecka sedan min älskling åkte och jag saknar honom sjukt mycket. Som sagt vissa dagar saknar man verkligen hem till allt och alla.

Bara att kunna ringa mina tjejer och ses för en fika eller utgång saknas, men förhoppningsvis ska jag börja mitt sökande för att hitta eget och så snabbt jag har eget kommer jag få träffa en del av mina snyggingar!

Vädret här som hemma har varit en aning skumt då vi hade hela 30 grader en dag och sedan var det 16 grader dagen efter.
Idag är det iallafall 17 grader med sol och dessutom jobbar jag så spelar faktiskt inte så stor roll!

Imorgon skulle jag egetligen på fest hos Simon som ska grilla och köra en mysig förfest, men jobbar till åtta och det kommer ta mig typ en timme att ta mig till Simon så denna helg blir det inte så mycket party om inte jag får för mig att köra en spontan utgång, men det får vi väl se just nu väntas urban outfitters innan jobbet och sedan jobb till halv nio, tatah!




Saknar dig och er extremt mycket!



Kommentarer
Postat av: Stina

kan inte säga annat än hatten av. själv så jobbar jag här i sverige, men har länge haft planera att åka till london, men är nog lite för feg =(. Jag blir imponerad av dig och har funderat på allvar att flytta dit i höst!! kämpa åt oss alla nu girl!! =)

2010-05-28 @ 16:26:45
Postat av: Ned!

Stina: Tro mig jag är en riktigt kycklig, men jag intalar mig själv gång på gång att om andra kan, kan jag! Vad kul det tycker jag verkligen du ska göra bruden som sagt kan jag kan du! Tack för ditt uppmuntrande inlägg kunde inte komma lägligare :)

2010-05-29 @ 00:45:41
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0