Friday

Wow denna vecka gick verkligen snabbt!
På söndag har jag alltså varit här i hela tvp veckor sjukt!
Nu börjar man dessutom känna stress för jobb och boende så dags att söka skallen av mig.

Vaknade iallafall tidigt idag så ska nu fixa mig och dra till stan med Stephany och dela ut ännu mer cv:n!
Till slutet av nästa vecka måste jag fixat ett jobb så håll nu tummarna!
Igår var ju jag lite besviken på mig själv som inte hunnit med så mycket, men vad har man vänner till?
Drog med Dijana till ett burger ställe och satt och snackade skit och sånt gör verkligen på bättre humör!

Ikväll är det fredag och vi alla snackar om utgång, men fortfarande inga planer så får se vart natten tar mig, tatah!




A la turist!



Dijana!



Ned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0