Monday

Aj mina stackars fötter och vilken jävla dag jag och Stephany haft idag!
Allt började med att jag mötte upp Ida och Steff på Oxford för fika och även passa på att dela ut mer cv:n.
Efter starbucks skulle Ida till jobbet och jag och Steff drog till primark där jag såklart lyckades shoppa igen även fast jag försöker hålla i plånboken tills jag fått jobb!

Sedan lyckades en av personalen på Primark ge oss helt fel vägbeskrivning då vi letade efter den andra Primark så vi hamnade istället på ett jätte stort centrum som jag ändå hade tänkt att dela ut cv:n på, men ingen Primark där inte!

Vi lyckades iallafall vandra runt där till klockan 21:00 då det stängdes och någon gång där började mitt och steffs helvete!
När vi står och väntar på bussen märker jag att mitt busskort är borta och såklart hittar jag inte det så vi blir tvugna att be busschauffören om gratis körning och tur att vi hade tur med busschaufförerna idag annars kunde detta slutat riktigt illa.

Väl på bussen känner vi inte alls igen oss och ju mer vi åker ju mer blir vi osäkra på om vi ens är på väg mot rätt håll och såklart är vi inte det då vi missat att hoppas av!
Efter ettag ser vi att ingen är kvar på bussen och vi har nått sista hållplatsen!
Då blir vi tvugna att gå av bussen och det enda vi vet är att vi är i norra London och området vi hade hamnat på såg inte så värst trevligt ut!

Som sagt vi hade allt tur med busschaufförerna idag så efter ettag hittade vi en busschaufför som körde tillbaka oss och efter flera timmar sittar jag nu i min säng med träningsvärk!
Imorgon måste jag dessutom vakna väldigt tidigt yey för detta äventyr idag, tatah!



                                
                                                                     
                                         
                                                                                                                     
                                                                                                                       


                                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0