Monday

Ny vecka och några dagar närmare min efterlängtade helg!
Idag var jag på jobbet och vilket sjukt fint väder det börjar bli. Nu börjar sommaren verkligen närma sig vilket känns jätte skönt att veta så kan man börja sin sommar shopping i full fart!

Det är faktiskt riktigt svårt att bo i London och dessutom jobba i Oxford street när man inte får shoppa! Försöker hålla mig tills helgen och tills första lönen, men just nu är det mer än svårt och speciellt när det finns så sjukt fina sommar kläder!

Idag på jobbet kom det in en tjej som jag kände igen och jag som har lätt för att komma ihåg ansikten gick fram och frågade om hon var den jag trodde och visst var det hon!
Innan jag flyttade hit började ju jag prata med några svenskar som redan bor i London och hon var en av dem så efter mitt jobb kom hon och hämtade mig så drog vi och åt på en jätte mysigt gata!

Det är verkligen jätte kul hur man möter nytt folk här och there is more too come! Nej nu känner jag hur jag knappt kan hålla ögonlocken öppna så ska ta och sova och imorgon blir det mer jobb, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0