Monday

Wow vilken helg!
Som ni vet så kom min älskade pojkvän hit i lördags och sedan dess har jag i princip svävat på rosa moln. Denna månad då vi vart utan varandra har vi verkligen lärt oss att uppskatta varandra då det är lätt att man glömmer det speciellt när man bor ihop och nu när han åker hem kommer jag verkligen sakna mannen i mitt liv.

Vi har gått igenom mycket speciellt det senaste året, men nu vet vi både verkligen vart vi har varandra och när jag flyttar hem igen kommer jag njuta av att bo tillsammans med min älskling!
Är dessvärre som en gråtandes kärring just nu, men man får hoppas att det går över!

Tillbaka till vår wowiga helg!
I lördags när han kom tog vi först in på hotell och sedan var det bara för mig att agera som guide då mr pojkvän inte vart i London förr!
Första besöket var i Oxford street där det såklart shoppades en del och som ni vet tar bara detta en hel dag!
Mot kvällen satt vi och pratade och för en gång skulle inte genom skype tills vi somnade trötta och slitna efter en del dags shopping!

Mer om min och mr pojkväns London helg next, tatah!




Baby



Teater mitt i Oxford!



Älskade våfflor!



Den klassiska underground bilden!



Trött och sliten efter en lång Oxford dag!



Dagen efter hade vi hela 30 jävla grader!



Sommar i vackra London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0