Monday

Ny vecka vilket betyder att jag nu vart i London en vecka!
Detta betyder även att jag denna vecka måste börja med att söka jobb som en galning och fixa allt som ska fixas.
Fick mig en vecka att lära känna London, folket och härliga sovmorgonar, men nu är det allt nya bullar som gäller!

Idag vaknade jag tidigare än vanligt då jag och Dijana skulle på lägenhetsvisning, men fy vilken tur vi hade att vi inte gick på den.
Möte upp henne här i närheten av där jag bor och under tiden vi skulle röra oss till bussen drog vi hem till mig en snabbis då jag skulle hämta min sjal. Tack vare sjalen så kom min morbror hem i samma länga och när vi berättade om lägenheten hade vi verkligen tur att min morbror var hemma!

Lägenheten låg ganska centralt och när man läste om dem lät den bra, men området var långt ifrån bra vilket vi inte hade en aning om!
Vi sket i visningen och drog istället och åt på Burger King och sedan drog jag och Dijana och satt oss på ett cafe där vi satt och snackade skit ett bra tag!

Mot kvällen blev jag på mindre bra humör, men min morbrors fru är underbar på att ge råd! Vi har suttit och snackat tills nu och imorgon har jag Dijana jobb att leta så måste sova nu, tatah!




Mamma har saknat sina älskade chilicheese!



Morbror


Kommentarer
Postat av: Katta

Heeej gumman! Måste planera min visit till dig. Ska gå en instuktörs utbildning och den finns i london;D fast det är bara en helg. Aja även om det blir eller ej måste ja komma å hälsa på! <3

2010-05-04 @ 18:24:26
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0