Saturday

Guten tag!
Detta blir nog första helgen då jag inte går ut i London, men med tanke på att jag jobbar även imorgon och fram till torsdag känns det faktiskt bra och en sak som är underbart med London är att man i princip när som helst kan gå ut då denna stad så som New York never sleeps!

Idag hade jag min andra arbetsdag på jobbet vilket var kaos då många är lediga och helvete vad mycket kunder vi hade!
Stress och spring blev det mycket av, men även lite mys stunder då vi satt ett gäng och tog extra pauser i det fina sommar vädret som allt är på gång!

Ska ta och vila nu för denna vecka blir det mycket jobb, men ser sjukt mycket fram emot nästa helg för då kommer jag verkligen vara lycklig, men mer om det när det närmar sig!
Mina vänner ta en titt på Karen millens riktigt snygga kläder som jag längtar efter att köpa då jag får min eget kort med rabatt för just nu är det en plåga att se, men inte röra! tatah:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0