Saturday

När du får ett nej gör du det till ett ja!
Så sa Lucy från jobbet som jag lärt känna och hon har så rätt!
Igår var inte riktigt min dag och inte heller imorse när jag vaknade. Jag var väldigt trött och var väldigt nära på att ringa och sjukskriva mig, men ibland kan det faktiskt vara skönt att komma till jobbet och tänka på annat!

Trodde inte alls att min dag skulle gå bra då jag just nu har mycket att tänka på, men när jag väl försökte göra min dag bättre så gav det resultat!
Hade jätte kul med tjejerna på jobbet fast än det var sjukt stressigt då det är lördag och al la Londons shoppig dag!

Efter jobbet var vi alla slutkörda så jag och Lucy bestämde oss för att köra after work drink(s) vilket verkligen behövdes och efter att snackat med henne är jag verkligen på bättre humör och motiverad!
Ärligt talat var jag ganska inställd på att saker och ting inte skulle gå så bra nu på ettag, men vill man så går det!

Här hemma hos min morbror är det typ fest då dem har ett par vänner över och hela golvet skakar typ, men förhoppningsvis kommer dem dra snart så jag kan duscha och sedan få mig en skön sömn!
Imorgon är jag ledig och det enda jag just nu vill göra är att sova så, tatah!





Oh no babe´s im not done with London yet!


Kommentarer
Postat av: irre

Tkr fkt det är rikitgt starkt av dig att göra ngt du verkligen vill och känner för. Tror många aldrig skulle göra det, eftersom folk är för rädda. Ska börja göra några saker själv nu som jag har velat göra riktigt länge ;)

2010-05-30 @ 10:00:53
URL: http://ircy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0