Saturday

Mitt första år utan valborg!
Linda nästa år tar vi allt igen vår tradition. Jag och linda har firat valborg ihop i 3 år och gjort det lite av en tradition, men iår blev det ingen valborg däremot hade jag det jätte trevligt igår!

Igår var jag på "blind date" med fyra svenska tjejer och en av dem hade hela sin familjs trevåningshus för sig själv så min såkallade "valborg" spenderades hos steffi med sprit och mys!
Nu känns det bra att man känner lite folk och vilken tur att tjejerna var så gulliga och man kom bra överens med dem!

Skulle egentligen blivit utgång, men mycket mysigare att sitta och snacka skit en natt och köra utgång idag!
Ikväll blir det utgång på camden som jag bara vart på när det vart marknad på dagen så ska bli kul och se hur det är på kvällen!

Dock hoppas jag verkligen inte det blir som igår. Fy helvete vad jag fick kriga för att få tag i en taxi!
En jävla timme tog det mig att få en taxi hem och då fick jag spendera den timmen med fulla och saikade människor mitt i Picadilly vilket absolut inte rekommenderas!
Blev tyvär inga bilder igår, men idag ska kameran med och tills dess ha en fartfylld lördag, tatah!



Camden nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0