Sunday

Vilken helg!
I fredags drog jag på stan med Steff och shoppade och passade på att dela ut lite fler cv:n.
Vi lyckades såklart hålla på så länge i stan att när vi kom hem hade vi knappt lust att röra på oss då vi egentligen hade planerat pub kväll, men freedags kvällen spenderades här hemma med familjen för min del.
 
På lördagen hände en del saker som var mindre trevliga, men mot kvällen blev det utgång och tråkigt nog Stephanys sista då hon ska flytta hem till Sverige så en liten goodbye party och kvällen blev galet kul!

Idag är jag en aning bakfull och seg och snart kommer vi få gäster så gäller att se pigg och glad ut när jag egentligen vill ligga och se ut som ett vandrande lik!
Dags att hoppas in i duschen, tatah!




Steffs nya badmössa



Ice cream anyone?!



Älskade skor




Inne på disney store blev jag och steff som barn



Prinsessan Ned



Jag och kisse



Steffs nya bff



Sen träffade vi mr dino på stan helt random



Dagen slutade såklart på älskade starbucks!


Kommentarer
Postat av: Linda den vackra =)

Du skulle lugnt komma in i prinsses-kläning, perfekt till halloween hahahah.. Miss uuuu puuusssssssss

2010-05-10 @ 15:41:44
Postat av: Ned!

Hahah detsamma! Då har vi årets halloween outfit klar då! Saknar dig mer gumman hoppas allt är bra där hemma i ruttsala <3

2010-05-11 @ 02:23:15
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0