Sunday

Jag hatar mardrömmar och imorse när jag vaknade kunde jag inte känna mer lättnad över att min dröm enbart bara var en dröm!

Jobbade idag och nu när jag har börjat jobba finns det inget bättre än att komma hem och ta det lungt efter en lång dag på jobbet!
Imorgon får jag sovmorgon vilket jag verkligen behöver och sedan blir det jobb igen. Denna vecka har jag många pass, men jag trivs jätte bra på jobbet så har kul samtidigt som jag får pengar!

Idag sålde jag jätte bra och var näst bästa säljaren vilket känns sjukt bra då jag kämpar som fan på jobbet!
Det är sjukt hur mycket svenskar det finns här i London! Varje dag då jag jobbat har jag haft svenska kunder och idag fick jag till och med reda på att en tjej som jag nu jobbar med är svensk!
Skönt med lite svenskar faktiskt så känner man sig inte så långt bort från hemma! Vissa dagar saknar jag hem riktigt mycket, men så snabbt jag kommer ut och ser att jag faktiskt är i London och ser vad jag åstadkommit får jag mig allt ett leende på läpparna!
Ska nu kolla på tv med familjen och sedan decka skönt, tatah!


Hoppas alla mina änglar där hemma har det bra och ni alla är verkligen saknade ♥














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0