Sunday

Mina vanner det blev visst inte sa mycket bloggande som jag trodde, men vet ni vad jag har haft for mig sedan igar?!
Min alskade mr pojkvan ar har hos mig!
Han kom igar och sedan dess har vi bara njutit av London och varandras sallskap!

Igar drog vi runt i Oxford och jag passade pa att skamma bort mig lite sedan jag slitit som fan pa jobbet under tiden jag vissade mr pojkvan stan!
Sedan drog vi till vart hotell som ligger i ett mysigt omrade i zon tre och hur kan man klaga da vi har hela 25 grader har i London!

Idag ska vi lagga shoppingen pa hyllan och besoka Londons sevardheter!
Jag kan just nu inte vara lyckligare da solen skiner, mr pojkvan ar har hos mig och London underhaller, tatah!

 



As long as your in my life and London is my hometown, i'm happy oh so happy!


Kommentarer
Postat av: katrin

sööötnosar!!

2010-05-23 @ 21:34:57
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0