Thursday

Kan ni fatta att lilla Ned har sedan den 25 bott i London i hela en månad!
Måste säga att till och med jag är imponerad då jag under denna månad har jobb och börjat hitta hyftsat bra till skillnad från min första vecka då jag åkte fel och en gång hamnade i ghettot med Steff!

Idag var det en lång dag då jag slutade nio och var hemma vid tio, men tur att man har så goa tjejer att jobba med och en ny tjej som börjat är också iranier så även fast vi slet som djur idag hittade vi på en del bus!
Däremot börjar jag känna hur jag börjar bli som förr då jag jobbade i klädbutik i England!

Galen i kläderna jag jobbar med innan min första lön vilket resulterar i en mindre glad Ned efter att lönen är slut!
Sitter nu och skypar med älsklingen och ska nu sova då jag är vaken alldeles för sent, men får i alla fall en lite sovmorgon imorgon dock funderar jag på att gå upp en aning tidigare då Urban outfitters har gjort en härlig rea!

Vad vora vi tjejer utan kläder, skor och shopping? Rika och glada skulle nog jag säga, men allt kan inte vara så lätt här i livet, tatah!



1 månad i London nu m8s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0