Tuesday

Vilken effektiv dag detta gjorde vi allt bra!
Idag var jag och Dijana och söka jobb som bara den vilket verkligen var bra nu är jag stolt och nöjd.
Dagen började med att jag möte upp Dijana här i vårt område då vi skulle till vårt bibliotek och skriva ut våra cv:n.

Sedan var det bara att börja dela ut och ni som vart i London vet nog hur mega stort oxford street är och det tar ju aldrig slut!
Vi började att dela ut cv:n klockan ett och när klockan var halv åtta var hem och vila fötterna det enda jag tänkte på!
Mina fötter har verkligen grillats idag så snart ska jag göra en härlig deckning, men det var verkligen värt varenda steg för inte nog med att jag är nöjd över utdelningen så har jag även gjort min första shopping!

H&M och mitt extremt saknade Primark blev det för dagen och efter att ha sett väldigt många butiker säger jag bara att there is more to come!
Nu känner jag hur jag faktiskt bor i ursäkta språket, men fucking LONDON och jag kan inte vara lyckligare!
Tackar gud för att jag hade möjligheter till att göra denna resa och nu finns det inget som kan stoppa mig natti natt och såklart: tatah!




Dijana!



Jag och mitt älskade Primark!



KFC och dem äckligt goda chicken popcornen!



två skjortor



Body, solglassögon och örhängen!


Kommentarer
Postat av: Katrin

fiin fiint! Ja för det är dig jag vill komma å våldgästa;) sen kan det ju vara bra att slå två flugor i en smäll hehe. va bra gumman, lycka till! kommer säkert bli bra det där! ni ser ut att ha jätte mysigt i alla fall!<3

2010-05-05 @ 09:34:34
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: raisaaa!

fan det märks att jag inte har läst din blogg på ett tag.. du är i england nu?!?! du var ju nyss och pluggade i örebro om jag minns rätt. fan måste komma ikapp nu! haha

2010-05-05 @ 11:14:08
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: United

Fin du var babe =) Chicken pop utan mig? haha. Inte långt kvar nu honey, hoppas allt gick bra idag.



Love u

2010-05-05 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0