Wednesday

Hur skönt är det inte att äntligen kunna gå runt i klänning och kjol utan att frysa?!
Minns i vintras hur hemskt det var när man ville gå ut i klänning eller till och med öppna skor. Alla som klagar på att det börjar bli vamt borde allt ta sig en funderare och minnas tillbaka till snö och kyla!

Idag var det ganska kämpigt på jobbet, men fick allt sova ut till skillnad från morgonen innan då min lätt efterblivna kusin fick för sig att han skulle väcka mig sju på morgonen för rolighetens skull!
Barn i den ålder alltså 10 uppåt är inte alls söta och speciellt inte om dem älskar att busa på ens bekostnad! (Varning! Säger jag som älskar barn fråga mina vänner som tröttnat på min kärlek till barn).

Lika trött som igår så ska ta och sova och imorgon måste jag gå lite tidigare till stan då jag ska hämta upp mitt bankomatkort och sedan hinna testa kläder för nu får jag köpa min arbetsuniform!
På tal om jobb snackade jag idag med en tjej på jobbet om auditions och hon gav mig ett par hemsidor och tips då hon själv vill bli skådespelare och snart när det lugnat sig lite ska jag börja söka för fullt!
Som sagt kom till London för att njuta, växa som person, men också för att testa Londons möjligheter!

Har jobbat fem dagar nu och efter imorgons pass är jag ledig så ska se till att hitta på något även fast jag egentligen skulle vilja lata mig hemma och vila så är jag för i helvete i London vilket betyder att vila kan jag göra hemma i Sverige om ett år!
Dags att natta nu, tatah!




Honey im home..


Kommentarer
Postat av: United

vilken heting ;)

2010-05-19 @ 19:06:25
Postat av: Ned!

Oish!

2010-05-20 @ 13:23:39
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0