Wednesday

Idag saknar jag hem mina vänner!
Min fiende är tryggheten och idag är en sådan dag då jag verkligen saknar hem och tillbaka till tryggheten, vänner, familj och min älskade mr pojkvän.

Många undrar hur jag har det utan min kille och såklart är detta extremt svårt och ovanligt för oss, men ibland får man acceptera att man inte kan ha allt och i mitt fall var det att antigen att stanna i uppsala och bo med honom eller att åka hit och testa på långdistansförhållande.
Visa dagar går mindre bra och idag är en sådan dag då jag är lite nere över att jag inte kan träffa mina vänner och min fluffrumpa när jag vill, men ska försöka vakna upp på rätt sida imorgon!

Idag var jag på två jobbintervjuer och imorgon tänkte jag ta mig ner på stan igen och söka jobb för har ingen aning hur intervjuerna gick!
Ska nu återgå till skypandet med älsklingen och sedan sova för idag är som sagt en av mina sämre dagar, tatah!



Idag innan intervjuerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0