Friday

Har bloggen dött? Nej, men jag har typ det!
Har haft en del saker för mig och på tisdag börjar jag mina utbildnigsdagar på Arlanda då jag ska jobba på deras taxfree så nu gäller det att hålla mina läsare nöjda och skärpa mig, sorry!

Idag blev jag väckt av ett par grabbar som skulle komma hit och kolla till våra och alla andras element då dem nu har vart avstängda i hela 4 dagar! Kan ni tänka er hur kallt det har vart här?
Karin beskrev det kanon genom att jämföra husets värme med en kyrka som endast värms av värmeljus. Nu är det problemet i alla fall över och jag slipper gå runt med tusen lager på.

Har ju inte bloggat sedan tisdagen så:

Onsdag: Vaknade tidigt då jag hade läkarbesök och sedan drog jag och handlade lite färg medan jag väntade på Linda. Har bestämt mig för att göra om köket och måla lite innan jag börjar jobbet och det projektet kommer jag visa så snart det är klart.
Det blev lite shopping och fynd med Linda och sedan gjorde vi något som jag länge kommer minnas. Vi både ville göra något spontant för att bryta våra gamla mönster så vi drog och piercade oss i naveln som vi velat göra sedan vi var unga. Från att fika till att pierca oss! Vilken kick!

Torsdag: Vaknade på fel sida och hela dagen gick bara åt helvete. Har även mens så var en vandrande bomb. Dagar som dessa går dessvärre inte att undvika, men tur att mr pojkvän fick mig på lite bättre humör. Efter lite max mat så hamnade vi hos Karin & Julle med Shabbe och två hyrfilmer. Dålig start, men ett härligt slut.

Friday: Helgen är här och om det blir fest eller inte får vi se imorgon då min lilla Hanna fyller år, men idag tror jag det blir mys med grannarna. Antigen bio eller hemma. Innan jag börjar måla i köket ska jag spela lite data spel som jag hämtat som jag spelade förr. Om någon mer har spelat rosa panters spel så förstår ni varför jag är så exalterad över att spela det spelet igen!




Have a nice friday, tatah!


Kommentarer
Postat av: Katta

porrig header;) Jag ska gå visningen nu på fredag. Klänning är från en liten butik på kungsholmen som vi bla ska gå för. Zara och Bikbok ska också vara med. Viii måste ses! Kolla nyss din blgg på Uppsalatidningen, du är bra skön:) <3

2010-10-09 @ 18:35:33
URL: http://bestoflkatrin.blogg.se/
Postat av: amy

SKÖNT O HÖRA ATT DU BÖRJAR JOBBA PÅ TISDAG FINALLY! DET HÄR HAR JA VÄNTAT PÅÅÅ GALOB! hihi

2010-10-11 @ 09:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0