Friday

Bloggen har vart död ettag och det har även jag vart!
Har sedan tisdags jobbat och dessvärre endast lyckats sova 11 timmar på tre dagar. Har heller inte haft lust att äta så tidigt som jag jobbar så jag är helt slut idag!

Har iallafall ledigt denna fredag och sedan i helgen får jag även reda på om det blir jobb imorgon eller söndag. Jag håller verkligen tummarna för att jag är ledig denna helg för det behöver jag!
Nej nu vill jag inte prata nå mer om hur sliten och trött jag är för då blir jag bara värre.

Har som sagt inte hänt så mycket mer i mitt liv förutom jobb så detta inlägg blir ganska trist, men läs gärna skvaller bloggen på uppsalatidningens hemsida och så snabbt jag blir rolig igen vilket jag hoppas jag blir imorgon hör jag av mig, tatah!




Oh vad jag önskar att jag var där just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0