Friday

Kan mina attans mardrömmar sluta förfölja mig varje natt?
I snart över två veckor har jag inte alls sovit gott och drömt mardrömmar väldigt ofta. Nu börjar jag bli galen så tänkte köra på rådet dem ger i the secret. Ni som sett och läst the secret vet nog vad jag pratar om och har ni inte läst eller sett filmen så gör det!

Där pratar man om att ändra sin law of attractions och nu ska jag försöka tänka på att drömma goda drömmar innan jag lägger mig annars får jag investera i en fet drömfångare!

Nog om mina sömnproblem. Nu är mr pojkvän hemma och vi ska börja förbereda för en galen fest kväll med hans grabbar och mina tjejer. Egentligen är jag rena monstret idag som bara vill vara bitter, men det blir vad man gör det till. En dålig start på dagen ska inte ge mig en dålig kväll för det är trotts allt friday, tatah!




Tonight is all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0