Sunday

Hur snabbt har denna helg inte gått?
Som tur är jag även ledig imorgon så ska passa på att sova ut tills tisdag då det är back to work!
I fredags blev det film och spel kväll med mr pojkvän och Aram. Vi såg filmen Frozen som jag rekommenderar dock är varken jag eller grabbarna sugna på att åka skidor någon gång snart!

Passade även på att skypa tre timmar med min älskade Lucy som jag jobbade ihop med i London. Nyligen har jag verkligen börjat sakna till London och tjejerna så förhoppningsvis kommer jag kunna åka och hälsa på antigen innan nyår eller efter!

I lördags körde vi ett gäng på hemmafest hos oss dock lyckas vi alltid flippa en aning för mycket, men kul hade vi allt!
Nu är jag hemma hos mr pojkväns mamma och äter gott och snart ska vi bege oss hem. Ikväll blir det antagligen desperate housewife maraton tills vi båda ska sussa om inte vi bestämmer oss för att störa Karin & Julle, tatah!




Min gull Lucy som jag saknar så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0