Monday

Hur kunde vi låta detta ske?! 
Sex procent av Sveriges befolkning röstad på SD?!
Hur fan gick detta till och till er som inte röstade hur fan tänkte ni?
Vill Sverige bli nästa Tyskland med hitler och köret?
Svenska folket borde skämmas för vi har bara oss själva att tacka just nu!

Artikeln om SD (http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7816166.ab) som nu finns på aftonbladet borde inte bara få oss att skämmas utan också få oss att se allvaret med denna tragiska händelse!
SD:s Kent Ekeroth som bland annat måste haft en väldigt svår barndom har nu sagt:

"– Jag vill stoppa 90 procent av all invandring till Sverige. De invandrare som redan bor i landet, i synnerhet muslimer, ser han helst att de återvänder till sina ursprungsländer."

"– Om man tror på islam och följer islam fullt ut – då kan man inte vara svensk, säger Ekeroth."

Detta gör mig inte bara så otroligt arg utan också exteremt besviken då jag trodde bättre om oss svenskar! Efter att ha bott i London så insåg jag verkligen hur underbart det var att inte sticka ut bara för att man inte är blond och blåögd som man dessvärre gör här i Sverige.

Än idag så kan folk skratta när man anser sig vara svensk och jag säger som britterna sa till mig. Varje gång jag sa att jag var svensk, men direkt efter sa att jag hade föräldrar från Iran så skrattade dem och sa, men du är ju född i Sverige eller hur? Då är du svensk!
Jag bodde i London i över 4 månader och dem ansåg mig som britt då! Säg mig då varför Sverige inte kan vara så? Lever vi verkligen i för i tiden forfarande?

Jag hoppas verkligen att dem andra partierna gör något åt detta och ni som är ute och demonstrerar, skriver om detta, använder er av hemsidor så som facebook för att protestera mot racism FORTSÄTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0