Monday

Nu vill jag allt bli frisk!
Har snart vart sjuk i en vecka och att ha feber är verkligen inte det roligaste. I lördags skulle ju vi ut och fira Linda, men tack vare min härliga feber så blev det andra bullar.
Medan vi satt och drack kände jag mig allt varmare och yrare så istället för att fortsätta dricka bytte vi alla om till mjukis och började laga mat och ha filmkväll istället!

På söndagen mådde jag ännu sämre så det var allt bra att jag stannade hemma och inte gick ut. Tog det lungt hemma med mr pojkvän och sedan drog hem till familjen och hälsade på.
Mot kvällen skulle mr pojkvän lägga sig tidigt så drog till Karin och hamnade där ända till 6 på morgonen. Ibland finns det faktiskt inget bättre än att snacka skit i flera timmar.

Nu ligger jag och myser med mr pojkvän och snart ska vi över till Julle och Karin för att se lite Jersey shore! Jag må vara sjuk, men jag tänker inte vara tråkig för det, tatah!





Mys Linda



Mys Tilde



Mys Ned


Kommentarer
Postat av: Michell

Vad gulliga ni är i pyjamas =)

Erkänn du lurade alla för du fick laktos-attacker.. fett pigg på bilden ju! hahah

2010-09-28 @ 21:31:38
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0