My weekend

Goda nyheter min dator är tillbaka och jag kan fortsätta blogga som förr!

Torsdag: I torsdags drog jag till sthlm för att gå på make up stores höstvisningen där det shoppades lite smink och gavs ut goodiebags. Visningen i sig var jätte bra dock en aning kort, men skönt då mer än hälften av stället bar klack!

Fredag: I fredags umgicks jag på mr pojkvän på dagen och på kvällen var det förfest och utgång med Sam. Vi skulle egentligen till den nyöppnade klubben Fame, men det blev kort stop på Oasis med Micho och sedan klassiska bj. Sjukt härlig kväll dock var det otroligt kallt så vill inte ens tänka på hur vintern kommer bli iår!

Lördag: Bakfulla och sega lät vi grabbarna laga frukost då även Karin vart ute kvällen innan. Efter frukosten drog vi till lekia och shoppade då grabbarna skulle på inflyttningsfest där man skulle klä ut sig och bära hatt och mustasch. Inte så fin syn alltså! 
Efter att mr pojkvän och Julle dragit lagade jag och Karin middag och styrde upp förfest med Tilde. Utgång på Saluhallen och en sjukt bra kväll!

Söndag: Ännu en seg och bakfull dag och denna gång för oss alla. Hela dagen spenderades i Karin och Julles soffa och för att ge oss alla en stor applåd lagade vi mat istället för att köpa max eller kebab som oftast blir den perfekta fyllematen!
Medan grabbarna lagade satt jag och Karin och kollade på Black book som verkligen rekommenderas sjukt bra film och mot kvällen laddade vi alla för mr pojkväns favorit film braveheart!

Bilder från make up store visningen:




Wifey



Här ska det shoppas smink



Ned



I början av showen



Sjukt snygga klänningar



Gillar verkligen håret



Denna sminkning var bland favoriterna



Favorit klänning!



The end!


Kommentarer
Postat av: Michell

coola bilder från makeupstores make-up visning :D fick ni goodiebags??

2010-09-07 @ 22:53:25
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0