Saturday

Lördagen är kommen!
Ikväll ska vi fira Linda som på måndag fyller 22 år gammal så ikväll går vi all in, men är dessvärre fortfarande sjuk och har feber så inte alls så taggad som jag borde vara, men med lite pumpande musik, sprit och tjejernas närvaro ska det nog bli en kanon kväll!

Igår blev en härlig filmkväll med mr pojkvän, Aram, Shabbe och Tilde. Vi såg både Salt som inte alls var så bra som jag hade hoppats och grows ups som jag däremot rekommenderar!
Efter filmerna drog vi över till Karin & Malin som hade vinkväll med sina söta hundar så där satt vi till 4 på morgonen och efter det var det baera för mig och mr pojvän och sussa djupt.

Idag har vi tagit det lungt och vilat upp oss hos mr pojkväns mamma som tagit väl hand om oss. Nu ska jag upp och fixa mig för ikväll är det Lindas kväll, tatah!



Grattis i förskott till min snygging Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0