Thursday

I suck, sorry för min ruttna uppdatering, men det beror dels på att jag vart upptagen dessa dagar och för att min dators laddare lagt av helt vilket betyder att min dator inte alls går att sätta på förrän jag köper än ny laddar vilket jag inte heller hunnit med yoho!
Så nu bloggar jag från mr pojkväns mac och jag må vara hata av en del när jag skriver detta, men jag orkar inte med mac och håller mig gärna till windows hela livet!
Dels för att jag inte kan allt om mac än och också för att jag inte kan ha mellanrum på det jag nu skriver eller använda mig av en del blogg funktioner, saiko i now!
I vilket fall hade jag en mysdag med Ami i onsdags som bjöd mig på kebab och kitkat. Den kvinnan vet allt vad jag vill ha!
Sedan har jag vart på Makeup stores modevisning som var på Berns i sthlm idag med Katta. En rolig show och en allmänt mysig dag med frugan!
Mot kvällen invigde jag och mr pojkvän äntligen Jersey shore säsong två även fast jag redan tjuvstartat med Linda och det blir allt en rond tre för mig då vi även ska se hela säsongen med Karin & Julio sen, men tro mig är den någon serie jag kan se om och om igen så är det Jerser shore!
Dags att natta för imorgon är det fredag, tatah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0